شرایط و خدمات ارسال و برگشت کالا

ارسال کالا:

  1. تحویل حضوری در فروشگاه IPM برای تهرانی ها حداکثر 1روزبعد امکان پذیر است. به آدرس : (تهران،پاساژ علاء الدین ،طبقه سوم،پلاک352 شماره تماس 66718560 -021 ، 66718561 -021 )
  2. تحویل رایگان فقط شامل  سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از 100 هزار تومان در شهر تهران است، و سفارشات زیر 100هزارتومان هزینه ی حمل به عهده مشتری و به مبلغ 6000 تومان می باشد که نحوه ی تحویل این سفارشات از طریق پیک IPM می باشد که قبل از آن باید هزینه پرداخت شود و هزینه ی ارسال در سایر نقاط کشور نیز بر اساس تعرفه پست می باشد که پیش از ارسال جهت هماهنگی هزینه پست با شماره ثبت شده مشتریان در فروشگاه تماس حاصل می شود.
  3. سفارش ها در شهرهای غیر از تهران حداکثر تا 3روز تحویل داده میشود (همچنین باید به شرایط خاص مانند، تعطیلی و آخر هفته ) نیز در تحویل کالاها به شهرهای خارج از تهران ، توجه نمود و لازم است سفارشات در روزهای کاری(شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 12 ظهر) انجام شود.سفارشاتی که پس از ساعت 12 ظهر و یا روزهای پنجشنبه و جمعه ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش میشود.
  4. اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی و یا کد رهگیری به هنگام خرید کالا را به همراه داشته باشد.
  5. لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحول سفارش کنترل شود.
  6. برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن 88482304 داخلی (127) ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه "تماس با ما" این موارد به خدمات پس از فروش IPMShop اطلاع داده شود. بدیهی است تحویل کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
  7. لازم به ذکر است تحویل برخی کالاها که قابلیت ارسال هوایی ندارند (مانند پاوربانک ، اسپیکر،باتری و کلیه کالاهایی که شامل باتری لیتیومی هستند) ، امکان پذیر نمی باشد.
  8. سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

 انصراف مشتری از خرید کالا:

  1. اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش IPMShop (شماره تلفن 88482304-021 - داخلی 112) اطلاع داده شود.
  2. اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
  3. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  4. **در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود**

 بازگشت کالا:

  1. لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش IPMShop جداً، خودداری کنید.
  3. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی کنید.
  4. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  5. فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
  6. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  7. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود..
  8. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
  9. اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با IPMShop تماس بگیرید.
  10. و اگر ساکن شهرهایی غیر از تهران هستید،میتوانید کالای خود را به نمایندگی ،خدمات پس ازفروش IPMShop در همان شهر(درصورت موجود بودن کالای مربوطه) تحویل دهید.
  11.  اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش IPMShop برسد، هزینه‌های ارسال به عهده IPMShop است..
  12. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت IPMShop ارسال شود..
  13. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان IPMShop ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

منو

مقایسه 0