قوانین و خدمات فروش

با ثبت سفارش شما درخواست خرید یک محصول را به ثبت می‌رسانید و شامل قوانین و شرایط ذیل خواهید شد. تمامی سفارشات شامل تایید امکان‌پذیری و تایید قیمت سفارش می‌شوند.

زمان تحویل و انجام سفارشات با توجه به محصول متفاوت خواهد بود. در تمامی ضمانت‌ها در مورد زمان تحویل سفارشات باید تاخیرهای احتمالی ناشی از در نوبت قرار گرفتن یا شرایط فورس ماژور در نظر گرفته شود که ما در قبال آن هیچ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیریم.

به منظور انجام ثبت سفارش در آی پی ام شما باید دارای سن قانونی بالای 18 سال بوده و صاحب اصلی کارت اعتباری صادره از بانک‌های مورد قبول ما باشید. آی پی ام حق رد هرگونه درخواست شما را برای خود محفوظ می‌دارد و همچنین حق بستن و ابطال شناسه کاربری شما را به صورت یک‌طرفه و به صلاحدید را برای خود محفوظ می‌دارد. در صورت تایید سفارش در طی تماس تلفنی و پس از تایید هویت شخص سفارش دهنده و سفارش گیرنده، سفارش مورد پردازش قرار می‌ گیرد. این مورد معمولاً توسط آی پی ام انجام و شاید در برخی موارد توسط شخص ثالث انجام گیرد. زمانی‌که سفارش با شخص ثالثی ثبت گردد، آی پی ام به عنوان نماینده یا هدایت کننده‌ی مسائل مربوط به سفارش بین شما عمل نمی‌کند و سفارش شامل قوانین و شرایط فروش شخص ثالث می‌گردد. شما همچنین متعهد می‌شوید تمام جزئیاتی که به ما ارائه می‌نمایید صحیح و دقیق هستند و شما مجاز به استفاده از کارت اعتباری استفاده شده برای پرداخت هزینه سفارش هستید. از آنجا که محصولات و خدمات ممکن است دچار نوسان قیمت شوند، تمامی قیمت‌های نمایش داده شده شامل  احتمال نوسان قیمت خواهند بود.

 

الف. قرارداد ما

زمانی که شما سفارشی را ثبت می‌کنید، تا قبل از عملیات پرداخت هزینه و تایید پرداخت توسط ما، هیچ قراردادی بین آی پی ام و شما وجود ندارد.


ب. قیمت گذاری

با وجود اهتمام ما مبنی بردادن اطلاعات صحیح و ذکر تمامی جزئیات، اطلاعات و قیمت‌ها در این سایت، با این وجود احتمال بروز خطا نیز وجود دارد. در صورتی که خطا و اشتباهی در قیمت محصولی که شما سفارش داده‌اید (در هر مرحله از سفارش که باشد) بیابیم به اطلاع شما رسانده و شما می‌توانید درخواست استرداد مبلغ اضافی را نموده و یا سفارش خود را ابطال نمایید. درصورتی که تماس با شما امکان پذیر نباشد، سفارش ابطال خواهد شد. اگر درخواست ابطال سفارش را بعد از پرداخت داشته باشید، هزینه به طور کامل به شما مسترد می‌شود. هزینه‌های مالیات بر ارزش افزوده نیز شامل این قانون می‌شوند.
خدمات ممکن است حاوی اشتباه تایپی، خطاهای دیگر یا اطلاعات غیردقیق و یا ناقص و یا تاریخ گذشته باشند. بنابراین ما حق هرگونه اصلاح خطا، تغییر، به روز رسانی در هر زمانی بدون اطلاع قبلی را برای خود محفوظ می‌داریم. ما همچنین حق رد/ابطال هرگونه سفارش شما را که براساس اطلاعات تاریخ گذشته، حاوی خطا، اطلاعات غیر دقیق مربوط به قیمت، شرایط پرداخت و شرایط استرداد باشد را برای خود محفوظ می‌داریم.


ج. پرداخت

بعد از انجام عملیات پرداخت، مرحله کنترل صحت پرداخت را انجام و سپس پردازش سفارش شما را آغاز خواهیم کرد.

 

شرایط و خدمات پس از فروش

آی پی ام در 10 نقطه‏‌ا از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش دارد ولی کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. و در صورتی که کاربری جهت خدمات پس ازفروش در سراسر ایران نیاز به مراجعه به نمایندگی ها را داشت،باید با شماره تماس :02188482304 داخلی 127 (مرکزپشتیبانی فروش و خدمات پس ازفروش )تماس گرفته تا از این طریق راهنمایی شود.


منو

مقایسه 0